Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

środa, 6 lipca 2016

Na zawsze będę ofiarą gwałtu


Na co dzień czuję ok. Oczywiście, że nie do końca. Oczywiście, że na zawsze pozostanę ofiarą gwałtu. Ale pomimo to jestem szczęśliwa i radosna.
Ale są ponadto takie momenty, kiedy moje uczucia bardziej wypełzają na zewnątrz...
Przeważnie je tłumię i nie dopuszczam do siebie tych myśli.
Ale one tam są. Ukryte.
Chciałabym udostępnić świadectwo tych ukrytych uczuć, tekst który napisałam niedawno na moim koncie na fb, i który udostępniłam tylko najbliższym osobom.
Tutaj mogę go udostępnić całemu światu, gdyż będzie to anonimowe.

To świadectwo tego, do czego doprowadziło bicie i tym samym dotykanie ręką przemocą intymnej części ciała 13 letniej dziewczyny.

Mój tyłek to SZKLANKA. i mi się COŚ STAŁO. COŚ STRASZNEGO.

Nikt na świecie nie ma prawa wyrokować o tyłku dziecka, o tym, że nikomu nic się nie stało od klepania czy bicia po tyłku. Każdy powinien pilnować własnego tyłka i tylko na jego temat się wypowiadać. A dzieci powinny uzyskać prawo głosu i decydowania o nienaruszalności wszystkich intymnych części ciała. Tyłka również.



Tym świadectwem apeluję do wszystkich instytucji i osób broniących dzieci przed przemocą fizyczną i seksualną,  do wszystkich księży, którzy mi nie odpisali, by przestali przemilczać sprawę ZŁEGO DOTYKU JAKIM JEST BICIE DZIECI I NASTOLATKÓW PO POŚLADKACH.


Na podstawie wszystkiego co czytałam na temat pośladków jako erogennego miejsca,  na temat nadużyć takich jak to, którego ja padłam ofiarą, opinii psychologów, pedagogów i seksuologów, którzy odważyli się podjąć ten temat, mam pewność, że jest wiele osób, które zostały skrzywdzone tak jak ja, dla których bicie w dzieciństwie, lub wczesnej młodości było gwałtem lub molestowaniem, dla których dodatkową straszną krzywdą jest milczenie społeczeństwa na ten temat, niezrozumienie, alienacja, odrzucenie, czynienie z bicia jako złego dotyku powszechnego tabu.

Osoby skrzywdzone w tak okrutny sposób potrzebują uznania ich jako ofiar. Potrzebują usłyszeć, że świat je rozumie, że świat potępia dokonane im krzywdy....

że świat uznaje uderzenie erogennego miejsca za przemoc seksualną a nie tylko fizyczną.



Jest niezmiernie ważne w drodze do uzdrowienia, pogodzenia się z samym sobą. Do uznania samego siebie za niewinną ofiarę niechcianej seksualizacji.