Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

wtorek, 15 marca 2016

spanking - opowiadania...

Naprawdę próbowałam..... ale nie moge ..... nie dam rady........
Rzeczywistosc miesza sie z szalenstwem zboczencow.....
Weszlam na strony o BDSM i spankingu..... nie amcie pojecia jak one mnie ranią........... nie moge nie potrafie tego czytac.......
tam jest cala prawda na temat dzieci, podniecanych biciem, na temat kobiet, ktroe w ten sposob buyly gwalcone jako dizewczynki........ ktore juz nigdy nie beda mogly uprawiac normalnego seksu...... bo podnieca je tylko upokorzenie i ból...... ja juz nie rozrózniam ktore z tych opowiadan sa zmyslone, a ktore pzrwdziwe........ internet peka od nich.........
ale ja nie moge tego czytac.....
bo te opisy mnie GWAŁCĄ
WRACA PZRESZLOSC, POTWORNA ŻĄDZA
naprawde chcialam tu zamiescic linki
ale nie moge

nie dam rady
Krzywda w moim zyciu rozszeszyla sie na dalsze kregi. nie bede tu pisac jakie.
Kosciol wyrzadzil mi krzywde, nadal mi ja wyrzadza. Caly czas.
Fuck you wszyscy którzy pochwalacie macanie dzieci, zwane biciem.

Komentarze 

Szymon B. J. Po co wchodzisz na takie strony?

Laura Palmer
Laura Palmer Bo wielu ludzi nie wierzy jakie spustoszenie w psychice, jakie fetysze i dzikie żądze powoduje bicie dzieci.
Weszlam tylko dlatego. I znalazlam to czego szukalam, dowody na to, ze mam racje.
Wielu katolików nue wierzy ze klepanie po tylku podnieca wi...Zobacz więcej
Laura Palmer
Laura Palmer To jest straszne bo kiedy to czytalam czulam ze kosciol na to pozwala, i gdyby te opowiesci nie nyly fikcja to kosciol bilby brawo dla dobrych rodzicow.
Takie opiwiesci niestety okropnie mnie pidniecaja, ale ja tego nie chce, to podniecenie jest ode mnie niezalezne, te opowiadania molestuja mnie i gleboko rania. Dlatego nie bylam w stanie tego dalej czytac i musialam przerwac.
Laura Palmer
Laura Palmer Najgorsze sa konentarze do tych opowiadan. Sa tam teksty pochwalajace bicie polkobiet - poldziewczynek. Sa to takue hybrydy o jakuch marza pedofile. Mozna je jlepac macac i ogladac i nazywac to karaniem.
Wiem co pisze, ja takie teksty slyszalam w prawd...Zobacz więcej
Laura Palmer
Laura Palmer Kiedy czytalam komentarze juz nie wiedzialam, czy "bicie brzozowa różdżka po tyłku dojrzalej fizycznie kobiety tak zeby nie mogla usiasc przez tydzień, po to zeby wyrosla na porządnego człowieka (chyba raczej oblakanego masochizmem) czlowieka i to dlatego ze tak kaze Biblia
Laura Palmer
Laura Palmer Czy te komentarze pusza zboczency czy zboczeni katole, ktirzy naprawde tak mysla.
Laura Palmer
Laura Palmer To jest PRZERAZAJACE ZE KATOLE I ZBICZENCY maja takie same poglady i ja nie potrafie odroznic, czy taki chory tekst napisal ZBOCZENIEC czy KATOL !!!!!
Laura Palmer
Laura Palmer Niestety nie ma roznicy!!!!!!
Laura Palmer
Laura Palmer Wiele osob na privi diradza mi ze mam wybaczyc. A co to ma do rzeczy??????

Laura Palmer Ale kosciolowi nie wybacze.
Laura Palmer
Laura Palmer Bo ta krzywda nie dotyka tylko mnie lecz wielu dzieci podniecanych i gorszonych na sile. Dzueci ktore nigdy nie przemowia bo tak potwornie cierpia.
Laura Palmer
Laura Palmer Nigdy nie wybacze ich krzywdy, przyzwolenia kosciola papieza i ksiezy do macania tylka naxywanego klapsem.
Laura Palmer
Laura Palmer Nigdy nie wybacze tego ze nigdy zaden przedstawiciel kosciola nie zabronil tego macania i usprawiedliwia go biblia.
Laura Palmer
Laura Palmer Nigdy nie wybacze tego ze kosciol udal ze jest slepy gluchy i niedorozwiniety kiedy pisalam ta strone.
Laura Palmer
Laura Palmer Ja napisalam do wielu ksiezy, dzialaczy ooscielnych, organizacji broniacych dzieci.
Laura Palmer
Laura Palmer Odpowiedziala tylko Psychologia Wyglądu.
Laura Palmer
Laura Palmer
Laura Palmer Po prostu krzywda dzieci nie obchodzi Kosciola katolickiego.
Laura Palmer
Laura Palmer Ich obchodza plemniki.
Laura Palmer
Laura Palmer To zeby sie "dostaly do drog rodnych"
Laura Palmer
Laura Palmer I gender bo to wedlug katoli sodoma i gomora
Laura Palmer
Laura Palmer A tymczasem prawdziwa sodoma i gomora ma sie swietnie, a niektórzy ja karmią i glaskają
Laura Palmer
Laura Palmer No i jeszcze obchodza ich geje (nienaturalni) haha

Laura Palmer
Laura Palmer No i rozwody.
Laura Palmer
Laura Palmer No i celibat. Ktory prowadxi do tylu nieszczesc. Do molestowania przez ksiezy, bo oni nie wytrzymuja bez seksu i od tegi miesza sie im w glowie. To brak seksu jest nienaturalny!!!!!!!!!
Laura Palmer
Laura Palmer Ksiezom tez dzieje sie krzywda bo to jest nienaturalne, bez powodu rezygnować z seksu
Laura Palmer
Laura Palmer Prawdziwe problemy sa dla kosciola nie wazne.
Laura Palmer
Laura Palmer Malo tego, ci niektórzy wstretni katole dlatego tak bronia macania i klepania potyłku , bo oni tego tak strasznie pragna, tak pragna troche perwersji, tacy sa niewyżyci, tak maja dosc tej pozycji klasycznej raz w miesiacu
Laura Palmer
Laura Palmer Po ciemku, pod kołdrą, przez 11minut, bez gry wstepnej, bez seksu oralnego bez klepania po tylku i jeczenia.
Laura Palmer
Laura Palmer Maja dosc potajennej masturbacji, i perwersyjnych wyobrazen ktorych sie wstydza i zaluja, a potem jeszcze opowiadaja to facetowi w sukience, ktorego tez to nakreca.
Laura Palmer
Laura Palmer Od tego wszystkiego miesza sie im w glowie dysza dzika zadza i macaja swoje corki po dupie klepia trzymaja od tylu, patrza podniecaja sie a potem masturbuja.
Laura Palmer
Laura Palmer Te kobiety sa chore na zawsze. Lubia bol i dominacje, zakochuja sie w zlych mezczyznach, podnieca je upokorzenie, i tego pragna na wszystmich plaszczyznavh zycia.
Laura Palmer
Laura Palmer A wasz glowny katolik papież Franciszek mowi:
Laura Palmer
Laura Palmer JAKIE TO PIEKNE!