Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

poniedziałek, 14 marca 2016

Jenny - Laura

 https://www.youtube.com/watch?v=-8RXCcXQ24U

Tak, to wlasnie o Laurze
 Odkąd sięgam pamięcią zawsze było coś nie tak.
W niełasce, w ciągłym nieszczęściu los bił na oślep.
Szybko przestałam być dzieckiem, czy choć przez chwile byłam nim.
I naprawdę nic co ludzkie mi obce nie jest.
Zabawne jakie rzeczy potrafią czasem do głowy przyjść...
A ja za dużo widzę, zbyt mocno czuję.

Laura, mam na imię Laura.
Może to coś zmieni gdy już wiesz.
Dziwnie rozpalona Laura...
Co w jej głowie siedzi
Wiem tylko ja.
W szkole nigdy nie pytali czy ze mną wszystko w porządku jest.
Wszyscy widzieli, że coś jest nie tak, lecz mieli to po prostu gdzieś
Gdyby tylko wiedzieli, znali prawdę..
A ja wierze, że to co robię ma sens.
Bo czasem lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować.
Laura, mam na imię Laura...
Może to coś zmieni ,gdy już wiesz.
Dziwnie rozpalona Laura....
Co w jej głowie siedzi
Wiem tylko ja. (2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.