Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

wtorek, 15 marca 2016

Geje i "grzech"

Grzechprzekroczenie konkretnych norm moralnych i religijnych. Pojęcie najczęściej używane w dziedzinie religijnej. W religiach, w których Bóg jest bytem osobowym, jak judaizm i chrześcijaństwo, grzech oznacza dobrowolne zerwanie przymierza z Bogiem poprzez dokonanie jakiegoś złego czynu. W religiach tych grzech powoduje oddalenie od życia, którego źródłem jest Bóg.
(Wikipedia) 

Zło – jedno z podstawowych (pierwotnych) pojęć etycznych. W moralności zło stanowi przeciwieństwo dobra
 Zło to jedna z dwóch podstawowych kategorii moralnych, przeciwieństwo dobra.
 (Wikipedia)

 Moim zdaniem tutaj się coś nie zgadza, bo skąd możemy wiedzieć, że miłość gejowska to przeciwieństwoi dobra?

Ja szczerze mówiąc nie widzę przeciwieństwa dobra w tym, że dwoje ludzi się kocha, i nikomu nie wyrządzają tym krzywdy.
Niejednokrotnie widziałąm natomiast heteroseksualne relacje, kóe wyrządzały wiele krzywdy, i było w nich wiele przeciwieństwa dobra.

Jest dość podejrzane, że grupa o jednej orientacji zarzuca grupie o innej orientacji grzeszność...
Tylko ze względu na odmienność od większości.
Wogóle mnie to nie przekonuje.

Argument o "nienaturalności" też mnie nie przekonuje bo w miłości nie widzę zupełnie nic nienaturalnego.

Grzechem i złem jest natomiast wszelka krzywda, 
w tym również molestowanie seksualne dzieci, we wszystkich formach, które ich seksualność rozbudzają, czyli np. w biciu.

nawet jeżeli te formy są zalecane przez katolików i księży.

Niestety są księża i katolicy, którzy zachęcają do tego zła. 
Jeżeli są nieświadomi, tego co robią, to.... najwyższa pora, żeby się uświadomili.
 

 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.