Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

wtorek, 15 marca 2016

Klapsy i Hello Kitty

Straszne, złe kolczyki, które sieja zło, przemoc i zgorszenie, kto wie może nawet doprowadzają dzieci do orgazmu.
Tak, dobrze zgadujecie. To byl sarkazm.

 




Wydają mi się podejrzane intencje ks. D. Oko, T. Terlikowskiego i tych wszystkich im podobnych katolików, ktorzy tak duzo mowia, sa tacy wazni, madrzy, kolorowi i blyszczący.

Pycha ich zdradza. Sa bardzo zakochani w sobie samych.
Uczepili sie tego nieszczesnego Gender i tej nieszczesnej antykoncepcji, bo lubia jak sie o nich mowi, nawet jesli ludzie ich krytykuja. Byle było o nich glosno, byle czuli sie meczennikami dla dobra swojej misji.

Czy naprawdę obchodzą ich dzieci?  A może kochaja tylko siebie?
Bo niby dlaczego nie odpowiedzieli, gdy pisałam na ich stronach na fb? Czy sami siebie oszukali, że mój przypadek jest rzadkością?

Ja do wszystkich sie uśmiecham, i ludzie mnie tez lubią.
Ale nikt nie domyśla sie, co nosze w głębi serca.
 Ja tego po sobie nie pokazuje. Mam w sercu rane, ale ta rana nie ostudza mojej miłości bliźniego.
Nie wierze w te bzdury ze Hello Kitty jest demonem, Harry Potter jest niebezpieczny, bo to magia, Drzewka szczęścia i tatuaże - bałwochwalstwo, homeopatia - czary, antykoncepcja - zło samo w sobie. Opowiadac takie głupoty można było w średniowieczu, dziś juz nie wypada.

Jest mi przykro, że katolicy przejmują się takimi bzdurami, a podniecanie niewinnych dzieci na siłę pzrez rodziców poprez stymulację miejsc intymnych jest dla nich NAJWIĘKSZYM  TABU.
TAK, JAKBT TEN PROBLEM NIE ISTNIAŁ.

JUZ SAM FAKT, ŻE MI ZDARZYŁO SIĘ COŚ TAK DRASTYCZNEGO, DOWODZI, ŻE RZECZY TEGO TYPU SIĘ ZDARZAJĄ, CHOĆ ZAPEWNE MÓJ PRZYPADEK JEST NAJBARDZIEJ EKSTREMALNY.


 Ja widzę realne zagrożenia, bo sama ich doświadczyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.