Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

piątek, 1 kwietnia 2016

bicie dzieci to pedofilia


Mój Boże, jak ja mam przebaczyć, skoro papież Franciszek popiera bicie dzieci ???????

Mam dokładnie ten sam problem, co autorka tego listu. I nie zależy mi na dyskrecji, zależy mi jedynie na anonimowości.

Bicie zawsze podniecalo mnie kiedy byłam dzieckiem. Mój ojciec lubił dominować, był złym człowiekiem. Kiedy pierwszy raz mnie uderzył, kiedy miałam 2 lata, tylko 2 razy i to lekko!!!! natychmiast poczułąm silne podniecenie seksualne. Stałam się masochistką. Moja matka czytała mi biblię, pzrekonując o słuszności bicia dzieci.
Dorosli cale dizecinstwo potwornie mnie gorszyli. Czułam się gwałcona.
Kiedy mialam 13 lat bicie doprowadzilo mnie do orgazmu z kobiecym wytryskiem.
Dzis po 23 latach nadal m nie potrafie sobie poradzic z tą traumą.
Papiez Franciszek wbil mi noz w moja ropiejaca w sercu ranę, pochwalając bicie (jesli nie po twarzy, to zapewne mial na mysli posladki), dla mnie najgorsze bylo wlasnie bicie po erogennej czesci ciala, gdyby ojciec bil mnie po twrazy nie zgwalcil by mnie rowmoczesnie.

Jest mi potwornie przykro z powodu slow papieza, tym bardziej ze jest wiele dzieci takich jak ja.