Pisanie tego bloga było dla mnie autoterapią. To tutaj uczyłam się mówić o swoich doświadczeniach. W tamtym czasie przestałam udawać, że "nic mi się nie stało" i był to mój pierwszy krok do uzdrowienia. Dziś zapraszam na moją stronę www.spankassexualabuse.blogspot.com i do lektury mojej książki.

wtorek, 12 kwietnia 2016

O co laura ma żal do społeczeństwa



Żal Laury do społeczeństwa:

o to, że kiedy chcę obejrzeć film ze spankingiem, gdzie mężczyzna bije kobietę ręką po pośladkach - muszę najpierw zaznaczyć, że mam 18 lat, 

Natomiast kiedy miałam lat 13, nikt mnie nie pytał, czy się zgadzam na udział w takiej aktywności NA ŻYWO, ani o to, CZY JESTEM PEŁNOLETNIA.

Kiedy kwestia dotyczy oglądania filmu,  wtedy bicie po pośladkach uważane jest powszechnie za erotyczne.

Kiedy kwestia dotyczy udziału w takiej czynności przez dziecko, lub nastolatka (osobę dojrzałą fizycznie), wtedy bicie jest co prawda przestępstwem, jednak powszechnie większość nie widzi w tym erotyzmu.

 Prawie nikt nie zastanawia się, czy dziecko nie zostało wbrew woli podniecone przez stymulację erogennej części ciała, w dodatku dokonaną przemocą. 
A przecież to wcale nie byłoby czyś dziwnym i zaskakującym.
 To czysta dedukcja:

erogenna część ciała + stymulacja (dotyk, klepanie, uderzanie) = PODNIECENIE, ORGAZM

CO TUTAJ MOŻE DZIWIĆ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.